och jag kan inte sluta

...att gäspa. Japp, nationella provet i engelska 6 framkallade oerhört många gäspningar hos mig idag men snarare på grund av nervositet än av utebliven pigghet. Är det konstigt? Att börja gäspa något så fruktansvärt så fort nervositeten (över att till exempel inte vara 110-procent-alert-och-lyhörd-upphöjt-i-500 under ett hörförståelseprov) infinner sig? Skönt att det är över nu iallafall.
Innan provet var jag (as usual) ute med el perro på en liten morgonsväng och fotomotivet för dagen blev bland annat ett gäng vitsippsbetande lamm. Fruktansvärt söta! Hade gärna haft ett litet lamm att mysa med här hemma. Fast i trädgården då, för jag har mina tvivel kring huruvida de är rumsrena eller ej... 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag tyckte att den hörövningen var ovanligt svår, allt gick så snabbt liksom. Hoppas det gick bra för dig ändå. Kram!

Svar: Visst var den... Speciellt rugbysaken. Detsamma! :) (ledsen för extremt sent svar haha)
loab.blogg.se

2013-05-14 @ 18:53:15
URL: http://ovanligflicka.blogg.se
Postat av: :)

Bara älskar dessa bilder

2013-05-21 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback