dagens tanke

Här kommer dagens tanke: Anledningen till att det kallas för att "ta en tupplur" är ju antagligen att man LURAR TUPPEN och sover mitt på dagen. Ibland så tänker jag allt till.
 
Hur som helst, helgen har bjudit på solsken och sommarkänslor i mängder. I lördags cyklade bästa Emelie och jag till Jonsered för förstaklassig second-hand-shopping och glass (Plus även kramp i bakdelen. Men det var det värt.) Mycket trevligt! Senare på kvällen väntade eurovision-häng tillsammans med ett gäng härliga personer. En toppenlördag med andra ord. 
Igår vaknade jag konstigt nog utvilad efter kanske lite väl lite sömn, och efter frukost plus den obligatoriska koppen kaffe spenderades största delen av dagen ute i råhults skogar. Turen landade på runt tolv kilometer och eftersom det var sådär aldeles perfekt varmt i luften och dessutom mycket trevligt sällskap kunde jag inte känna något annat än total glädje! 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha! Gud vad roligt :D

2013-05-20 @ 11:21:01
URL: http://ovanligflicka.blogg.se
Postat av: :)

Känner igen händerna på översta bilden :)

2013-05-21 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback