old sport

Jag älskar Baz Luhrmanns filmer, så att påstå att mina förväntningar inför The Great Gatsby var höga är nästan en underdrift. I torsdags kväll begav Sammels och jag oss in till stan för att äntligen se den och i en knappt halvfylld biosalong blev alla mina förväntningar uppfyllda. Musiken, scenografin och inte minst skådespelarna kan nog vara något av det bästa någonsin och filmens handling var inte så pjåkig den heller. Se den! 
Och förresten, här är en spellista med det grymma soundtracket: 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh, ja den var fantastisk!

2013-06-04 @ 11:23:18
URL: http://ovanligflicka.blogg.se
Postat av: :)

Den vill jag se oxå :)

Svar: Vi får köra en mysfilmkväll när den kommer ut tycker jag allt :)
loab.blogg.se

2013-06-04 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback