not all those who wander are lost

I en vecka har jag blickat ut över de snötäckta alptopparna, haft pjäxkrampande fötter, ätit dödsgoda femrättersmiddagar, suttit i otaliga liftar och åkt skidor tills benmusklerna vrider sig av blotta tanken på en pist. Nu är Österrike och Bad Gastein dock utbytt mot Sverige och Lerum igen. Med mig i bagaget hem följer förutom ett berg av smutsiga underställ en nyfunnen kärlek till skidåkning och förhoppningsvis några små fräknar med. Och förresten, HEJ(!) igen kära blogg, förlåt för uppehållet men jag kände att det var dags för en liten paus. Förhoppningsvis kommer vi höras av lite oftare från och med nu.   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får berätta allt om det i morgon! :D Så nice att du har haft det bra! :D

2013-04-07 @ 11:36:40
Postat av: :)

I en vecka har jag saknat all hjälp jag får med hundpromenader, alla underbara samtal,alla goa kramar, alla hjälp med middagarna mm mm. Äntligen är du hemma igen <3.

Svar:
loab.blogg.se

2013-04-07 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback