my thoughts are stars I cannot fathom into constellations

Alltså, jag begriper inte varför bloggrutinen inte vill fastna?! Plötsligt hade det gått ännu en vecka utan att jag uppdaterat något alls här och dessutom är blogginspirationen så gott som bortblåst. Jag kanske helt enkelt bara kommit in i en svacka..? Eller så kanske det är så att jag måste sluta sätta press på mig själv att blogga och istället endast uppdatera när jag verkligen känner för det. Det är som att jag på sista tiden har velat tvätta bort mig själv från diverse sociala medier och internetsidor. Samtidigt är det ju fantastiskt att om en vecka, en månad eller ett år kunna gå tillbaks och se vad det dåtida jaget egentligen hade för sig och pysslade med. Så många tankar och funderingar! 
 
Hur som helst, framtida jaget, dett är vad jag har pysslat med i helgen: sett på Kick-Ass med fina, tränat, övningskört, ätit himmelsk röra (♥), varit på muséum, lagat och ätit hemlagad pizza, hämtat hem mina färdigbrända och glaserade keramikgods, pluggat en del, fotat, bakat bröd och ätit ännu mer mat. 
Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stargirl, saknar dina bilder! <3 Här får du en inspirationslåt; http://open.spotify.com/track/6FlAGda9qkDhTU7ctFM4uG, för jag kan inte sluta dansa när jag hör den!

2013-04-24 @ 19:31:02
Postat av: :)

Jag saknar din blogg.... :)

2013-04-28 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback